Födelsedagar & Jul..

» Igår fyllde Hillevi år.. Grattis babee.

Sen fyller petra år 18 år om 8 dagar! Det ska bli kul. Stackarn, fått lov att vänta hela jävla året på att få fylla 18..
Haha.. Men nu händer det äntligen, och då blir det fest vill jag lova :D

Sen är det jul snart också. Har typ inga pengar alls att köpa julklappar för :S
Ska jobba den 14e, sen börjar jag jobba annandag jul. Efter det får jag pengar.. Det känns ju ganska pissigt.
Men men, får väl skrapa ihop det sista jag har från studiebidraget och köpa något då.
Tanken som räknas iaf :)

Nu har jag varit hemma i 2 dagar från skolan. Känner mig inte pigg alls. Är skoltrött, har mensvärk och börjar bli sjuk. Roligt, roligt. Så ikväll blir det iaf lugnt.
Tänkte att jag skulle försöka hålla mig nykter ett bra jävla tag nu. Inte på Petras 18-års fest, men annars.
Blir bara massa jävla tjafs och bråk varenda gång man är ut. Men, man bor ju i Orsa.

Usch, det regnar ute. Vad är det för väder egentligen? Det ska ju vara DECEMBER!
Nog för att jag tycker att det är skönt när det inte är snö, men ändå. Man måste ju få lite myssnö till julen iaf :P

Jag håller inte min blogg speciellt uppdaterad, men ändå har jag någon besökare varje dag.
Trevligt att man är så intressant :D

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.


Puss&Kram  ♥
image14



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0