God Jul & Gott Nytt År!

» Det är väl så man säger på julafton? :)

Jag och min syster har nyss dragit på oss julkläderna.. Hehe.
Sen öppnade vi lite paket. Hon öppnade ett från mig och jag öppnade ett från henne :)
Jag fick ett läppglans som jag har velat ha jättelänge som luktade tuttifrutti, och hon fick ett manikyrset av mig och det var inte billigt vill jag lova :) Men jag har fler presenter att öppna! :)
Sen kommer min bror hit och hans tjej fia..
Så ska vi mysa lite och äta gott :D

Måste ju kolla på Kalle Ankas Jul också. Det får man faktiskt inte missa!

Ja, jag har inte så mycket mer att skriva än att jag är väldigt glad idag och mår riktigt bra :)

GOD JUL! :)

image18

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0