Idolfinalen 2007..

» Gud. Jag satt verkligen hemma i soffan igår och blev så jävla förbannad.
Det var ju sååå uppgjort allting?! Dom lurade verkligen Marie in i det sista (och försökte lura mig) att hon verkligen skulle komma tvåa..
Visst, fine, Amanda kanske är jättesöt och har kul stil, och är säkert jättetrevlig. Men rösten då? NEJ!
Den går FETBORT.
När dom sjöng vinnarlåten sjöng ju Amanda hur falskt som helst? Fattar inte vad folk tänker med egentligen.

Sen när dom skulle spela upp vinnarlåten, så hade TV4 klippt bort Maries röst från låten, så att hon skulle tro att Amandra hade vunnit. Sen hörde hon ju att det var hennes låt.. Dåligt!



Nej, gud vilken jävla tur att Marie vann. Hon är riktigt bra och förtjänade verkligen det här! :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Det visar sig. Funderar på om jag ska julpynta lite till.. Har julpyntat lite på mitt rum redan, men jag vill ha mer pynt :) Hehe.
Det ska bli kul att baka tills på julafton. Jag är en person som älskar att baka olika saker, så jag har tagit fram en del recept. Snott lite från Leilas jul också.. :) Hon är ju underbart duktig på att baka / laga mat.

Emil har åkt in till firman. Han hade bara en bil att göra iaf iaf, skönt :)
Han har lånat mammas bil eftersom att hans fortfarande är på verkstan.
Får se vad han vill hitta på idag :)

Nej, nu ska jag hämta lite kaffe sen ska jag gå ut och ta min morgoncigg.
Puss & Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0