Inlagd sill..

» Ja, nu har jag och min syster precis lagt in lite sill. Mumsigt :D

Idag blir det väl det sista julpyntsrycket. Sen är det julafton imorgon. Trevligt!
Kommer brorsan hit också.. :) Hela familjen blir samlad!

Ja, i fredags var jag på Personalfest.. Riktigt trevligt och god mat osv.
Sen kom Petra och Erik och hämtade mig, så drog jag och Petra till hotellet.. Skitkul hade vi! :)

Och igår var jag med Jennet, Zenia och Petra. Satt och körde lite ölspel sen drog vi ner på hotellet.
Sen blev det verkligen blog, svett och tårar.. Haha.
Usch, jag är så trött på att det alltid ska vara bråk.. Men kvällen var väldigt trevlig innan det iaf.
Träffade Tillan också! :)


Nu ska jag följa med mamma ner och köpa den sista julmaten..
Sen ska jag lägga in lite bilder på bdb :D

Puss & Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0