Julalfton snart!

» Ja, och herregud vad fort det gick!
Har inte ens hunnit köpa en enda julklapp.. Måste dra med mig Hillevi in till Mora någon dag i veckan och handla lite.
Haha!

Den här helgen var trevlig, för då fyllde min babe Petra 18 år! :) Äntligen!
Så vi festade lite, var på wasa.. Fick dock lov att åka hem ganska tidigt eftersom att jag skulle upp och jobba dagen efter. Vissa saker var trevliga, och vissa saker var mindre trevliga som vanligt under kvällens gång. Men det fick jag iaf en ursäkt för dagen efter!

Sen på Söndagen så var det jättemycket folk uppe på Smidgården! Det var julmarknad så det var riktigt mysigt.. Verkligen julstämning! Synd att jag inte hade tid att ta något kort för det var verkligen folk hela tiden.
Mycket att göra! Men det är skönt att jobba faktiskt.. Slipper man sitta hemma och ha tråkigt. Dessutom får man ju pengar för det!

Imorgon får vi jullov! Det ska bli så skönt. Lov i nästan 3 veckor :) Sen är det väl bara att längta efter studenten känns det som.

Och på Fredag är det "personaljulfest" på Smidgården. Det ska bli kul! Nu får ju hillevi vara med också :)
Så då måste jag köpa 2 presenter som ska kosta 30 kr styck så ska vi byta. Det kommer nog att bli riktigt trevligt :) Får ta med mig kameran då istället!

Sen Julafton, sen blir det nog Woodpjucks på hotellet på juldagen. Sen jobba annandag jul.. Får se hur det går :P
Mycket nu! :)

Nej, nu ska jag fortsätta plugga lite!
Kicki märker att vi är trötta nu..


Puss o Kram ♥





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0