Julklappar..

» Japp, imorgon blir det in och handla julklappar till hela familjen..
Har inte hunnit :S Men idag satte Lotta över pengar på mitt konto så nu går det bra :) Haha.

Det känns som att jag har fullt upp! Känner mig stressad.. förstår inte riktigt varför.
Jag menar det är jul snart, jag har jullov och allt börjar faktiskt ordna upp sig nu. Så varför?
Ska försöka tänka efter lite och faktiskt njuta :)

Imorgon blir det personalfest på Smidgården.. Synd att inte Hillevi kunde följa med :(
Men jag har iaf handlat 2 julklappar (30:- styck), jag antar att vi ska byta.. Hehe.
Det blir nog riktigt kul!
Sen kommer Marit hem imorgon också! *glaad*

Nu sitter jag och väntar på Petra som ringde nyss. Hon ville komma hit en sväng :)
Så lär vi väl ska vänta på att Jennet ska sluta jobba, sen åker vi säkert ner till Jea.
Nu ringde hon så nu ska jag gå ut :)

Puss&Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0