Kreta!

» Japp, nu har vi pratat om det i klassen och det blir nog kreta vi drar till den 28 eller 29 april :)
Fan vad kul det ska bli.. Tänk att vi tjänade ihop så mycket pengar att vi tog oss till Kreta! Trodde jag aldrig :)
Idag ska vi börja göra ett "program" som vi måste lämna in till skolverket, eftersom att resan ska vara i lärande syfte. Men nog fan ska det festas lite för det! Haha.

Inatt har jag sovit i byn.. Emil ville sova kvar där, så vi la oss i en liten säng och försökte sova, vilket inte gick så jävla bra. Usch, vad drygt det är när man är van vid en lite större säng (själv) och sen ska man lägga sig i en sån där liten sen.. Haha. Aja, så jag har knappt sovit ett skit inatt!
Sen fick vi lov att åka från byn klockan 07.30 och jag började skolan klockan 8.30.
Men men.. Så jag satte mig och pluggade lite till provet vi ska ha snart. Lika bra :)

Kollade på en bra film igår! Jakten på lycka. Den var ganska lång, men väldigt bra. Se den! :D


Nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska komma.. Hon brukar höra av sig om hon inte ska komma, men inget samtal eller sms än sålänge :)

Nej, nu ska jag vara lite aktiv.. Haha :P

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0