Lucia..

» Japp, det var det igår.
Och dom röstade fram mig på Orsa Lärcentrum till Lucia, så jag ställde väl upp.
Det var väl ganska kul om man bortser från att det var ganska pinsamt och att jag fick stearin i hela håret.
Det tog mig typ 3 timmar att få ur nästan allt.. :S Drygt.

Idag ska jag jobba på en vinprovning! Smidgården i Fryksås. Det var faktiskt jävligt längesen jag jobbade nu.. i Somras?
Aja, det ska bli kul att träffa Lotta och Zandra iaf! Har saknat dom faktiskt. Sen är ju relaxen klar där uppe nu, så jag ska ta med mig kameran.. Har inte sett det än! Så det ska bli kul! Lägger upp dom på bdb sen :D
Sen efter att jag har jobbat så ska nog jag och emil mysa lite med någon film och så :) Skönt..

Gud, jag kan inte sluta tänka på att vi har bokat resan till Kreta i maj! Ska bli så jävla kul! :D
Festa, sola, bada.. Ligga vid poolen och ta en drink ;)
Aja, det blir säkert nice somfan. Önskar att det var Maj nu bara :D

Är det bara jag som tycker att det är svinkallt ute idag? usch! Känns som att näsan ska trilla av när man går utanför dörren ju :(  Nej, sommar ska det vara! Tycker inte om vintern..

Var uppe och kollade på Orsakörens lucia igår på skeer! Har ni aldrig sett den borde ni åka dit nästa år!!
Helt underbart fint alltså.. Sjukt fint! Sjunger med 4 olika stämmor typ. Helt underbart..
Började t.o.m grina igår när dom sjön Koppången.. Väldigt speciell låt för mig!

Nej, nu orkar jag fan inte skriva mer. Här får ni en bild på mig precis innan jag åkte ner till skolan och lussade :D

Puss & Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0