Magsjuka..

» Ja, usch .. Det hade jag igår :( Jobbig somfan.
Hade varit ute och festat med petra lite, sen kom jag hem och gick och la mig klockan 3.
Sen vaknade jag klockan 6 och fick lov att springa upp och spy.
Men jag brukar bli sådär att jag blir "bakis" efter någon timme och spy, men icke denna gång.
Sen drack jag ett glas vatten och fick springa och spy upp det också.
Så då förstod jag att jag var magsjuk.
Så jag hann sova 3 timmar igår och spydde hela dagen. Kunde som sagt var inte ens få i mig ett glas vatten.
Så så såg min dag ut igår!
Skulle egentligen jobba, men det hade nog inte gått så bra :)

Men idag känner jag mig riktigt bra. Funderar på om jag fick en liten magförgiftning.
Käkade ju på McDonalds innan jag åkte hema och la mig..
Det lär väl vara därifrån.. Äckelmora.

Idag ska jag träffa Petra en sväng iaf. Orkar inte göra så mycket mer.
Nu ska jag hoppa in i duschen.. Känner mig inte så fräsch idag!

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0