Mora och personalfest..

» Ja, nu ska jag och mamma snart åka in till mora och handla julklappar.. äntligen :) Haha.
Skulle egentligen åka in med Jennet klockan 5, men då kommer inte jag att hinna upp till fryksås..
Det börjar ju halv sju :S
Men hon skulle in till Mora imorgon så jag kan väl kanske följa med då..

Jag vet precis vad jag ska köpa till alla utom pappa.. Varför ska det vara så jävla svårt att köpa till killar för?
Man köper alltid samma saker.. Parfym, kalsonger, rakhyvlar, strumpor.. Haha.
Nej, usch. Det tycker jag inte om! (att köpa till killar/män).

Igår  var jag med Petra ett tag. Satt och snackade lite gamla minnen, alltid lika kul! :)
Sen följde jag med Jennet in till Mora för att hon skulle hämta Zenia.
Sen åkte jag hem, och var så himla trött så det blev sängen på en gång.

JAG LÄNGTAR TILL KRETA DEN 4e MAJ! :D

Nej, nu ska jag gå och fräscha till mig lite och fara in till Mora.

Puss&Kram ♥

(hotellet vi ska bo på)

image17

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0