Pepparkaksbak..

» Japp, idag bestämde jag mig för att försöka få upp lite julstämning..
Så jag bakade lite pepparkakor. Trevligt, trevligt.. Bakar alltid när jag har tråkigt dessutom. Haha :D

Imorgon börjar skolan igen. Vi har iaf tjänat ihop en slant till föreningen nu, så i april åker vi!
Ska bli riktigt roligt. Min första "riktiga" utlandsresa (!).
Vi har börjat kika lite på resor till grekland, turkiet.. Vi tar oss iaf dit! Så pass mycket pengar har vi tjänat ihop så att hela klassen kan åka dit. Det ska bli så jäkla kul! :D Längtar..

Idag har jag bara haft en slödag. Var upp till mostern en sväng som fyller år idag och sa grattis och drack lite kaffe :)
Hon håller på mycket med partylight och är en av Sveriges bästa säljare så jag fick plocka på mig några doftljus, som jag ska tända på rummet innan jag går och lägger mig och läser lite Glamour :)

Sen ringde Jennet mig, vi tänkte åka ner och hälsa på Jea och Petra. Men då ville Jea sova, så då åkte vi bort till Viking en sväng, sen åkte vi och hälsade på Tommy.
Usch, det känns så overkligt att han är borta! Helt sjukt. Han var som min bror, och det var verkligen som att få en kniv igenom hjärtat när jag fick smset att han hade dött. Usch.. en sån där dag som man aldrig glömmer.
Har iaf INGA dåliga/tråkiga minnen med honom. Bara roliga och helt underbara minnen. Får alltid ett leende på läpparna när man tänker på allt vi gjort. Synd att det gick som det gick.
Men han kommer ALLTID finnas kvar i mitt hjärta..
Så fort man kommer till gravstenen börjar det snurra i huvudet. Han var bara 18 år.. Hade ju hela livet framför sig.
Men jag vet inte. Det kanske var meningen att det skulle vara såhär..

Nu ska jag nog sätta mig framför TVn en stund innan det blir sängen.

Puss & Kram ♥





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0