Trött..

» Usch, vad jobbigt..
Har varit så mycket folk på jobbet dom här 2 sista dagarna. Man har ju inte ens tid att sätta sig ner!
Är helt slut i kroppen..
Hade världens mensvärk idag också så det var ju inte alltför roligt att jobba om vi säger så.

Har inte ätit något idag heller.. :S Är lite hungrig faktiskt.

Fick höra en riktigt tråkig sak igår. Nina, jag tänker på dig! 
Vila i frid Emil..

Imorgon får jag pengar. Skönt! Så jag ska nog ringa till hårteamet imorgon och beställa en tid för klipp och färg.
Det behövs verkligen nu.

Nu blir det lugnt hela helgen iaf.. Känner att det har blivit en hel del festande nu på slutet.
Men nu blir det lugnt tills på nyår iaf :P Haha.

Har inget roligt att skriva om, så jag skiter nog i att skriva mer.

Puss & Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0