Woodpjucks!

» Japp, igår fyllde syrran 23 så då drog jag med henne ner till hotellet för att woodpjucks skulle spela!
Och jag hade så jävla roligt! Har inte haft så kul på hur länge som helst..
Fan ALLA var ju där. Hur kul som helst!
Fast något som inte var lika kul var att jag skulle upp och jobba idag. Men det gick ganska bra ändå :P

Det har varit sjukt mycket folk på jobbet idag..
Hann knappt ta min lunch för att det var så mycket beställningar! Men men, tiden går snabbare så!

Jaja, annars var allt trevligt. Julafton var trevlig, fick många fina presenter. Men mest tyckte jag om min D&G light blue jag fick <3

Imorgon ska jag jobba igen.. Jobbar nu resten av veckan och i helgen, ledig på nyårsafton och jobbar på nyårsdagen :S

Aja, nu ska jag gå och kika på en film och sen blir det nog sängen om jag ska orka upp imorgon!

Puss & Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0