Party, party!

» I helgen hade jag faktiskt riktigt roligt!
Längesen det var en fest med massa olika folk.. Men nu hände det, och det blev vädligt trevligt.. (tills jag blev alldeles för full) .. :P
Ska hålla mig borta från den där jävla spriten i fortsättningen! Haha :)
Blev ordentligt jävla bakfull.. Skakade och hade huvudvärk hela dagen efter. Fast som man bäddar får man ligga :)

Snart är det jul också..
Skönt att bli ledig från skolan ett tag! Och så kommer ju syrran hem också <3
Kommer inte att ha mycket pengar att köpa julklappar för. Det känns ganska pissigt..
Men, jag får göra mitt bästa!

Haha, hörde världens fulaste låt för någon dag sen..
"Alla som inte dansar" - är våldtäcksmän borde läggas till där. Tänk att man kan göra en låt om vafan som helst och folk tycker det är bra.. Haha :P

Usch, jävla vinter. JAG HATAR SNÖ! Sitter här och fryser..
Ska nog krypa ner under en filt i soffan nu tror jag.

Puss&Kram ♥

(Lite bilder från helgen)



 



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0