Plugga..

» Ja, nu måste jag plugga lite. Har nämligen prov imorgon..
Konferensprov..
"Kolla möblering, grupprum, fungerande whiteboardpennor, gå igenom med gruppledaren så allt allt stämmer.. blablabla"
Titta, jag kan det ju nästan redan :P

Idag har det inte hänt mycket. Var den första skoldagen för mig idag.
Det här dagen gick ganska snabbt.. Skönt :)
Jag och Sandra har varit mongo idag.. Som vanligt!

Har städat lite här hemma idag också. Får mina städryck ibland, och då går det undan vill jag lova.
Har lagat mat idag också.. Tacopaj.. *Muums*

Nu ska jag nog fara in till mora en liten sväng.
Sen blir det hem, läsa igenom lite till provet och sen sova.. Skönt.

Puss&Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0