Skolan.

» Nu har jag verkligen skrivit det här hundra gånger men jag bara LÄNGTAR tills jag tar studenten.
Det ska bli så underbart skönt!
Bara få slippa skolan.. Jag är så otroligt skoltrött.

Gud vad jag saknar min syster! Det är helt sjukt.
Haha, ganska kul hur det kan bli.. När vi var "små" bråkade vi heela tiden.
Jag har t.o.m huggit henne i armen med en penna, och i låret med en penna en gång i tiden. Gud vad jag var evil när jag var liten.. Haha!
Men nu är hon min bästa vän. Finns nog inget i hela världen som slår henne :)

På onsdag ska jag börja jobba igen.. Ska jobba på en vinprovning.
Skönt med lite pengar.. Sen blir det ännu mer jobb i vinter. Kan jag inte bara få jobba varenda dag istället för att gå i skolan? Hade varit helt underbart.

Nej, nu ska jag och Sandra försöka komma igång med projekarbetet..
Fick reda på att jag fick MVG på mitt konferensprov nyss också. Jag är duktig bara jag vill :P

Nej, hare bra gött folk.
Puss&Kram ♥

image4



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0