Höstlov!

» Guud vad skönt!
Nu ska jag sova, slappa och bara njuta den här veckan.

Idag har jag varit med mamma till mora en sväng..
Var in på H&M och kikade lite. Vet inte om jag tyckte att det fanns så mycket snyggt men det blev iaf en stoor mysig mössa och ett par vantar :)
Sen köpte jag lite smink och örhängen.

Ska snart börja jobba igen också! skönt..
Lotta har höjt min lön också så det är ju ännu bättre ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag :P Som sagt var, är ju inte så jättebra på det här direkt.


Säg aldrig "jag älskar dig" ifall att du ändå inte menar det
Prata aldrig om känslor om dom ändå inte finns där
Ta aldrig min hand ifall du ändå kommer släppa den
Säg aldrig att du "ska" om du inte har planerat att börja
Titta aldrig in i mina ögon ifall allt du säger är en
lögn




Det var allt för mig. Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0