Jobb, jobb, jobb..

» Det känns verkligen som att jag har jobbat heeela helgen. Är helt slut i kroppen..
Har haft hand om maten till 9ornas "Uppdrag Orsa Kommun", då ville dom dessutom att vi skulle hjälpa till på tisdag med maten. Så vi tackade ja! Självklart.
Stressat så mycket så jag kände att det var ett munsår på väg, men det försvann illa kvickt och det är jag bara glad över :)
Sen i Maj så har våran klass ca. 50.000 att resa för.. Vi är 6 personer och jag känner & hoppas att det kommer att bli riktigt roligt!
Vi har jobbat på bra minsann :D

Jag har lite svårt för det här känner jag.. vet inte riktigt vad jag ska skriva om!
Har absolut inte något roligt att berätta, och jag tänker inte sitta och ladda upp bilder på kändisar och kläder m.m..
Jag skriver det som jag känner för, duger det inte behöver ni inte läsa :)

Nu ska jag iaf sluta skriva för att det står heelt stilla i skallen..
Haha.

Puss & Kram   ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0