Längesen..

» Ja, nu var det verkligen ett tag sen man skrev här.. Hehe.
Tänkte att man kanske kunde skaffa en blogg. Skriver iof blogg på lunar varje dag, men men.
Är man inte intresserad behöver man fan inte läsa heller..

Idag har jag varit i skolan..
Går H.E.T-skolan (Hotell, event och turism) och har bara ett år kvar nu. Skönt!
Längtar tills jag får ta min student, somfan.
Har iaf varit på lärcentrum idag och läst grundämnen men det är såå drygt, för varenda gång jag kommer hem från den skolan har jag världens huvudvärk.
Inte kul..

Tro vad man ska hitta på till helgen då?
Det är ju rättviksmarknaden, men jag har ingen lust att åka dit på kvällen..
Så jag ska nog vara kvar här hemma i min lilla älsklingshåla (eller inte).. Rättvik är ju inte bättre. Haha!

Fick läxa idag också!
Jag ska skriva en cv på samhällskunskapen och sen ska jag jämföra antiken och norden (under en viss period) osv.. Roligt? Nej du.
Så nu ska jag väl försöka göra någon läxa här, sen ska jag ta en varm dusch och sova!
Ledig imorgon (:

Nej, nu ska jag dra mig ifrån datorn..

Natti Natti.


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0