4 dagar kvar..

» Längtar..



Happ, nu sitter jag faktiskt helt själv i skolan. Jag är den enda här av alla 2or och 3or.. Kul :P
Jag ringde Sandra precis när jag kom hit, hon lät inte så värst pigg.. Men hon skulle komma hit iaf :)
Men det verkar som att Kicki behövde få lite lugn och ro, hon håller på med alla sina papper just nu.. Hehe.
Nu kan jag dricka mitt morgonkaffe i lugn o ro iaf ;)

Igår gjorde jag inte mycket.. Jag gick en lååååång promenad med Petra. Riktigt skönt..
Vi ska väl ut och gå ikväll också tror jag.
Så skönt att umgås med Petra. Hon förstår verkligen och man kan prata om precis allting <3

Får se om jag kanske ska in till mora en sväng idag..
Skulle behövt ett par skor, underkläder och leggings..
Kanske några kläder jag kan ha när vi åker ner också.. Ja, vi får se :)

Nej, nu ska jag vara lite social med Kicki..
Skriver kanske mer senare :)

Puss! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0