Chania, here i come..

» Åh, jag längtar så jag håller på att dööö! Vill åka nu :) Men jag får väl vänta 17 långa dagar till..
Sen kommer vi! Kreta, Chania, Platanias.. Jag ska ha så kul :)




Det är någon som tycker att jag håller den här sidan för dåligt uppdaterad, så jag uppdaterar väl lite nu då!
Saker och ting börjar iaf bli bra nu.. Och det känns skönt! Ni som känner mig vet nog vad jag syftar på.

Idag har jag varit med Hillevi hela dagen! Och vi har haft så kul :) Och det har ju varit helt underbart väder.. Man blir ju så jäkla glad när solen skiner. 100% bättre humör alltså.. Och man får ju lite sommarkänslor trots allt :)

Först åkte vi in till Mora en sväng.. Då fick man ju lov att köpa en glass för att fira vädret :)  Haha.
Sen åkte vi till Orsa och gled runt lite.
Sen hjälpte jag hillevi att färga håret, och det blev skitbra! Blev lite dålig färg vid utväxten bara, konstigt.. Det är väl ändå där det brukar sätta sig bäst? Aja, hon får väl färga det igen sen.
Men det blev iaf bra! Passade henne somfan..
Sen åkte vi och åt lite på Viking..
Medans vi väntade på Andreas så åkte vi upp till mig, satte oss i solen med en kopp kaffe och hade riktigt roligt :D
En riktigt härlig dag iaf!

Jag längtar tills det blir sommar! Jag har bara en sån bra känsla av det här kommer att bli en riktigt ROLIG sommar. Jag åker till Kreta, fyller år och sen tar jag studenten. Sen har jag jobb direkt efter skolan! Kan det bli bättre? :)

Nej, nu ska jag nog sluta skriva.. Får se om jag lyckas hålla den här bloggen uppdaterad nu då :)
Ha en bra kväll!  Kram!




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0