Dum blondin..


» Haha, nejdå. Då är man ju dum om man tror att smarthet sitter i hårfärgen :P
Jag var hos frissan idag! Jag och Eva-Lena kom överens om att vi skulle gradvis ljusa upp mitt hår..
Som sagt var så tänker jag inte göra någon dum blondering som man alltid gjorde själv förut.
Har äntligen blivit av med mitt "tuggummi-hår" och då ska det fan inte komma tillbaka :)
Jag la iaf i massa ljusa slingor. Sen ska jag dit i slutet av Maj och ljusa upp det ännu mer..
Sen klippte jag lite lugg och klippte upp det!


Jahapp, vad händer idag då? Inte så mycket faktiskt.
Ska upp till min moster och låna väska tills vi åker.. Bara 10 dagar kvar nu :) Wee!
Sen blir det nog en promenad med Petra ikväll igen..

Skirver väl lite senare om det händer något trevligt!

Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0