En ny dag..

» Japp! Idag är det ju Orsa marknad.. Om man ens kan kalla det för en marknad? Haha! Skrattretande..
Var iaf ner och kikade i typ 5 minuter. Sen åkte vi vidare till Mora..
Försökte hitta skor tills jag åker, men det var faktiskt inga snygga skor alls.. Hittade ett par iaf.
Mora suger.. Får åka till Borlänge istället. Så köpte jag ett par nya solbrillor också :)

Sen for vi vidare till Maggås och hämtade alla saker från min startvisning hos mostern. Så jag måste åka upp till Fryksås någon dag och lämna allting :)

Idag blir det nog lugnt.. Har någon konstig huvudvärk idag igen. Hade migrän igår.. Jobbigt :S

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sätta mig i solen och slappa :)
Uppdaterar kanske lite senare..

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0