Ett tag sen..

» Ja, nu var det ju ett tag sen jag skrev här iaf :)
Har inte så mycket att skriva om.. Haha :) Gör inte så mycket nu för tiden! Längtar till sommaren..

Alla stänger in sig på vintern och klagar på att det inte är nå folk ute..
Och imorse när jag vaknade så var det SNÖ ute. Hur kul är det då? Nej, usch..
För någon dag sen så sopade dom bort allt grus från gatorna och solen lyste. Man blir ju deprimerad :(


Skönt att man åker till Kreta den 4e Maj.. :)

Har fått min väska nu. Friis & Co.. Så snygg! Älskar den. Behöver en ny väska och den kan vara bra att ha som handbagage..


Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. Haha. Ha en bra kväll :)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0