Grillfest..

» Haha, idag vaknade jag klockan 14.00 gott folk! Brukar aldrig kunna sova så länge, men man kanske blir lite utvilad nu då :)

Igår var vi ju på grillfest! Var ju jättemycket folk! Kul :) Fast det enda som inte var så trevligt var att Sandra hade bjudit dit alla polacker som ska bygga hotellet i Stackmora, eftersom att hon jobbar hos dem.
En kille var trevlig somfan! Han hette Adam och han hade bott i USA men hans föräldrar var från Polen så han fick översätta allting dom sa.
De andra var bara jävligt jobbiga och mysko.. Ena killen stod och hängde på mig och sa att det spelade ingen roll om min pojkvän satt inne i köket, han skulle ha med mig hem ändå för att jag var så vacker.
"I'm just a friendly person, I can be your friend.. But nothing more!" stog jag där och skrek. Haha!
Fick knappt gå därifrån.. Men då kom Richard och räddade mig! Haha :D
Sen åkte vi ner på Orsa en sväng.. Kikade in på Åbergs.
Sen blev det Mora.. Men det var ju lika tråkigt som vanligt så vi åkte hem.. Kom väl hem vid 03.00 tror jag..

Nej, idag är det så jäkla fint väder.. Ska gå ut och sätta mig i solen nu. Får se om det händer något roligt senare! :)
Ha en bra dag och njut av den underbara solen!
Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0