Hmm..

» Synd att det inte är lika fint väder idag som det har varit hela veckan! Men det är ju fortfarande varmt ute :)

Igår drack jag lite vin.. Satt hemma hos Petra. Det var jag, Sara, Petra, Mickan och Jörgen. Hade ganska trevligt :)
Körde lite ölspel, sen drog vi bort till Åbergs. Hände inte så mycket där, så då drog vi bort till hotellet..
Trodde att det skulle vara med folk eftersom att det var löning och marknad, men icke!
Sen åkte jag hem iaf..

Imorse vaknade jag av en irriterande jävla fluga som satte sig på mig hela tiden. Usch, det är det värsta jag vet!
Så jäkla jobbiga.. Haha :D

Ikväll blir det iaf lugnt. Ska kolla på Körslaget ikväll, NINA SJUNGER SOLO! Det måste jag bara se!
Sen sjunger dom två låtar ikväll också..
Får se om man kanske ser Hillevi i publiken då :P

Lägger upp lite bilder på min BD lite senare från igår :)

Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0