Måndag..

» Sista skolveckan nu då, sen åker vi :) Trevligt.

Happ, åkte ner till skolan och gjorde provet.. Gick väl ganska bra.
Sen traskade jag och Sandra bort till banken och avslutade vårat konto och tog ut alla pengarna :)
Har vi det gjort iaf..
Nu är nog allt fixat :)

Idag händer det nog inte så mycket skulle jag kunna tro..
Ska iaf ta en promenad med Petrus sen :)

Så konstigt väder idag.. Känns som att det ska börja regna när som helst och jättevarmt..
Synd att inte solen är framme :/
Nej, nu ska jag nog sätta mig framför TVn tror jag. Skriver kanske lite mer senare..

Kram ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Martin

Hej Hannah!

Vad härligt, nu har jag ytterligare en blogg att följa. En dag skall min blogg bli lika snygg som din. Hoppas du har det fint. Krambert!

2008-04-28 @ 23:25:56
URL: http://kangarooclosure.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0