Nationella provet imorgon..

» Mmm. Svenska B.. Jättekul! Men det går nog säkert bra..
Drygt bara. Man får 5 timmar på sig så jag antar att man får skriva en hel del..

Var ute och gick med Petra idag.. Hur skönt som helst!
Vi gick runt Slättberg. Tog väl en timme ungefär.. Ska gå samma runda imorgon också.
Petra är verkligen en helt underbar person. Vänner som henne är svåra att hitta.. <3

Nu ska jag nog kika lite på TV, sen ska jag läsa igenom häftet tills imorgon.


På torsdag blir det frisören. Jag är sugen på att bli blond igen.. Jag trivs faktiskt bättre i blont och har ju alltid varit blond. Fast det lär ju ta ett tag om jag vill bli det.. Tänker inte göra någon dum blondering själv.

Vad tycker ni?
(Jag är ganska full och ful på den ena bilden, men det bjuder jag på! :)




Nej, nu ska jag dra mig ifrån den här dumburken..

Natti! ♥





läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska vara brunhårig, för ditt hår måste vila! :)

2008-04-23 @ 19:29:51
URL: http://kangan.blogg.se
Postat av: belabela

du ska ha mörkt hår. känns som att blondin-tiden är förbi. du är ju trots allt inte 14 längre ;D
fast whatever. du är ju alltid snygg så..

2008-04-28 @ 11:07:02
URL: http://larvamasturbation.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0