Partylite..

» Ja, nu har jag ju blivit partylite konslut för er som inte visste det :) Så idag har jag samlat in resten av alla pengar som fattades till min startvisning.. Åkte upp till jobbet och hämtade dom! Så nu är det fixat :)
Fick ju hur mycket saker som helst dessutom när jag blev konsult i April.. Så jag har fått saker för 3.500:-. Nice!
Sen när jag hade min startvisning så fick jag handla gratis för 1.200:-.. Så nu är jag partylite-galning! :P

Jaha, Igår drack jag som sagt var lite öl med Hillevi..
Åkte runt med Emil och Markus och kikade lite. Åkte in till Mora en sväng och där var det ju helt dött!
Nordman på Wasa.. Vem fan vill kolla på Nordman? Jag lyssnade på honom när jag var 6 år. Haha :P
Nej, så vi åkte tillbaka till Orsa istället och gick in på Åbergs en sväng :)
Hade ganska trevligt tills en inte alltför trevlig sak hände, men det är inget som jag behöver dra upp här. Men så såg min kväll ut!

Ikväll blir det nog grillfest uppe i Skattungbyn hos Micke och Sandra! Ska bli riktigt trevligt faktiskt! Blir nog ganska mycket trevligt folk skulle jag kunna tro.. :D
Ska äta lite veg-schnitzel med potatisgratäng snart. Mums!
Sen ska jag fixa mig och vänta på Emilio..

(Förresten, den nya Xidern "spring" kommer att bli min nya favorit! Smakade melon och mint, hur fräsch och god som helst! *mums*)

Nej, ni får ha en bra kväll! Kram! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0