Promenad och hårfärgning..

» Japp, det är vad jag har haft för mig idag :P Hehe..

När jag slutade skolan gick jag bort och solade på carOnne.. Ska dit imorgon också klockan 12. Och så ska jag dit på fredag också.. Kan ju inte vara världens blekfis när jag ska lägga mig på stranden på Kreta :P
Ska in till Mora imorgon också..

Sen när jag kom hem så satte jag mig framför TVn ett tag. Sen åkte jag och mamma ner till konsum och hämtade 2 feta kartonger med saker från Partylite.. Bara till mig! Haha ;)
Så nu står det massor med saker nere i källaren.. Har ju ingen plats att ställa det på!
Men då får jag en fin lägenhet sen iaf ;)

Sen åkte jag hem, käkade lite.. Sen ringde Petra mig, så då var det bara att börja traska..
Vi gick elljusspåret, så vi tog det längsta spåret. Det är iofs bara 3,4 km men det räcker.. :)

Nu har jag precis färgat håret på Hillevi.. Hon står och blåser det nu så då passar jag på att skriva lite här :P
Nu ska vi väl ta en "adjö-cigg" sen blir det nog TVn för mig..
Skriver mer imorgon!


Kramkram! ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0