Söndag..

» Ja, kära vänner. Då var det Söndag, alltså bara 6 dagar kvar tills jag åker till Kreta! :P
Ska bli så underbart skönt..

Imorse kom en viss person och knackade på mitt fönster klockan 05.30! =/
Då blev jag INTE glad vill jag lova.. Haha.

Igår hände det absolut ingenting. Satt hemma precis hela kvällen och kollade på TV.
Körslaget, självklart. Och Mora var ju helt kung igår!
Nu säget inte jag bara att Mora är bäst bara för att det är Mora och för att kören nästan bara består av Orsa-tjejer.
Jag tycker det för att dom sjunger helt underbart och väljer inga tråkiga låtar.
Och Nina, du var jätteduktig igår! (och snygg såklart!) :)

Idag händer det inte mycket. Riktigt tråkigt väder..
Ska nog kanske ta en fika med Hillevi, ska ta och ringa henne nu faktiskt..

Ha en bra daag.. ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0