Tråkig skoldag..

» Hur tråkigt skoldag som helst idag.. Började 08.15 och när jag väl kommer till skolan så är inte våran lärare där..
Så fick vi massa tråkiga uppgiter att göra, så när jag var klar med dom var väl klockan 10.40 kanske.
Kort och helt onödig skoldag. Kunde ha stannat hemma och sovit istället!

Ikväll ska jag dricka några öl med hillevi.. Har köpte den nya Xidern också! "Spring" med smak av melon, mynta och vanilj. Låter ju jättegod! :)
Får väl hoppas på att det är lite folk ute ikväll då och att det händer något roligt.. (antar att det inte gör det).. men ändå :)

Den 25e kanske jag och Hillevi åker till Sthlm om kollar på Körslaget. Det ska bli kul! Hoppas att det blir så :)

Nej, nu ska jag nog hoppa in i duschen och hitta på något annat :)

Ha en bra dag!
Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0