Underbart..

» Helt underbart med solen! Man blir ju på så himla bra humör alltså! :)

Idag har det inte hänt så mycket..
Jag och Emil åkte in till firman en sväng.. Han tvättade bilden så då passade jag på att städa i köket :)
Fyfan vilket skitigt golv.. Inte bara golvet som var skitigt förresten :P Haha.
Så jag torkade golvet därinne..
Sen åkte vi runt och träffade lite olika människor bara och pratade lite strunt.
Har knäppt lite kort på bilen också som han skulle lägga upp på Garaget.. Det är vad vi har gjort idag :)

Imorgon är jag ledig från skolan. Skönt! Sen på Tisdag har jag prov och så ska vi ha ett möte angående resan. Inte långt kvar nuuu :)

Emil ligger och kollar på film nu, men det kan han bara GLÖMMA att jag ska göra. Jag ska nog gå ut och kratta lite och njuta :)




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0