Jahapp..

Gud vad skönt det är att få vara ledig lite alltså.. Känner mig mycket piggare nu :)

Som sagt var så har jag och mamma plockat svamp idag. Hittade massor med goda svampar.. :D MUMS!



Så jäkla skönt att gå runt i skogen.. Man blir verkligen helt avslappnad efter någon minut.

Nu har jag nyss landat här hemma. Jag, Bella och Mamma åkte upp till mostern på ljusparty. Trevligt var det..
Men jag beställde inga ljus. Har så mycket här hemma redan så jag vet inte vad jag ska göra med allt :S Haha..
Är dags att hitta ett  jobb som man kan leva på nu så jag kan hitta något eget! Min lilla rum räcker inte till.. Hehe. Fast det är ju skönt att bo hemma så länge man bara kan, men ibland är det lite jobbigt.

På torsdag ska jag iaf klippa och färga håret. Skönt!!

Nej, nu ska jag nog sätta mig framför TVn tror jag. Skriver lite mer imorgon!
Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0