Klart..

Då var det avklarat då.. Han skickade en remiss till Hudvårdskliniken. Han sa att det kunde vara väldigt lång väntetid (nästan ett halvår), men jag sa att det är ju varken farligt eller brådskande.. Så jag kan vänta :D Det kanske går fortare också, vem vet? :D

Gick förbi Petra när jag ändå var nere på Orsa. Sen gjorde hon mig sällskap hem.. Gick förbi ICA och handlade lite också :)
Fan vad varmt det är ute idag! Lite för kvavt tycker jag men ganska skönt ändå..

Nu ska jag göra lite fullkornspasta med räksås, sen blir det nog lugnt resten av dagen. Kanske ta en promenad med Petra om hon orkar sen :)

Ha en bra dag! Puss

läsares ord.. ♥
Postat av: Anonym

Dr simsa va? har hört rycktas om det =)

2008-08-17 @ 12:42:02

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0