Mushrooms..

Som sagt var, så var det ju kräftkalas hos Bella igår. Hur trevligt som helst! Och jag tror jag Bella tyckte om presenterna hon fick av mig och Hillevi.. :)
Jag har tagit lite kort därifrån som jag ska lägga upp på BD så fort jag orkar och har tid! Har bilder från helgen jag ska lägga upp också.. Det kommer mina kära vänner :)

Mamma väckte mig för en kvart sen. Har redan klämt i mig lite frukost.. Vi hade tänkt åka ut och kika efter lite svamp.. Var meningen att Bella skulle följa med, men hon hade fullt upp med packning.
Men hon skulle följa med lite senare idag på ljusparty hos min moster :)

Jaja, vi får se om jag uppdaterar lite mer senare. Ska iaf försöka lägga in bilderna idag :D
Kram kram

läsares ord.. ♥
Postat av: bela

TAAAACK HANNAH för igår. jag är jättenöjd med presenterna! :D

2008-08-19 @ 11:34:11

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0