Ny vecka..

Och nya tag :)

Idag ska jag iaf åka in till Mora med Jennet och Petra :) Måste kolla efter en present till Emil.. Så jäkla svårt ju :/
Har ingen aning om vad jag ska köpa.. men jag kommer nog på något bra till slut.

Igår försökte vi kolla klart på Braveheart. Har aldrig sett den, så då är det ju verkligen dags nu. Men det slutade med att Emil snarkade, så det var bara att stänga av datorn :) Får se om vi hinner idag då.. Haha.
Plåstrade om Emils hand igår.. Usch hur den såg ut :( Tur att han inte fick det i ansiktet eller ögonen..

Imorgon ska jag till doktorn.. Börjar bli lite nervös ;)

Nej, nu ska jag gå och fixa till mig lite. Kanske skriver lite mer senare.. Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0