Onsdag..

Jahaja. Idag har jag jobbat.. Var jättelugnt idag. Jag och Sandjee tog 15.05 bussen hem. Skönt att få komma hem lite tidigare.. Annars har det inte hänt så mycket mer idag :)

Ska ut och gå en promenad snart.. Ska se om Petra ringer, hon skulle till Slättberg och gå ut med hundarna och sen tänkte hon komma hit. Så då kan jag gå med henne ner och ta en lång promenad :)  Jag gick ju 1 mil igår.. Så himla skönt.
Tänkte träffa Hillevi en snabbis när jag ändå är nere på Orsa också :D

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen får vi se om Petra ringer eller inte!
Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥
Postat av: belabela

i miss you too.

2008-08-08 @ 18:36:36
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0