Sweet Dreams..

Ja, nu ska jag skriva lite här sen blir det sängen för mig!

Idag har jag och Mamma varit in till Mora en sväng. Var in på Mio och kikade lite efter en soffa, sen åkte vi förbi jysk en sväng. Jag hittade en snygg klocka iaf som det var rea på.. Lika bra att samla på sig lite grejer nu tills man får något eget :)
Sen körde jag hem från Mora till mostern i Maggås. Sen vidare hem..
När jag kom hem så drog jag på mig målarkläderna och gick ut och målade vedboden. Så det är vad jag har pysslat med idag!

Kollade på finalen i Project Runway.. Blev lite besviken =/ Ville ju att Rami skulle vinna!

Nej, nu blir det nog sängen för mig. Natti! <3



läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Jag hejade också på Rami!

2008-08-28 @ 00:44:19
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det ville jag med, eller tjejen ;)

2008-08-28 @ 20:13:04
URL: http://kangan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0