Yeah..

Då satt man här igen då!

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Jag och mamma var ner och hämtade skor.. Kom bara ett par, dom andra skulle komma i slutet av okotber (!) men, jag väntar.. Dom var snygga :)
Dom jag fick satt iaf helt perfekt :D
Sen köpte jag 3 st ljuslyktor som man kan hänga upp också :)
 

(Skorna till vänster fick jag idag..)

Har städat lite idag.. (jag får mina städryck, som vanligt). Bytt lite gardiner osv :D
Nu har vi precis ätit, så nu ska jag nog sätta mig framför TVn och slappa lite..

På Tisdag nästa vecka ska jag till det nya stället och provjobba lite. Så vi får väl se då :D

Ni får ha en bra kväll!


läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Vart är det du ska provjobba? :)

2008-08-27 @ 11:21:43
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0