1 december.

Faan vad tiden går fort alltså.. Var ju inte längesen man låg ute och solade på gräsmattan ju!
Jag vill ha sommar.. <3

Har precis kommit hem, har varit ute och tagit en promenad med Petrus..
Annars har jag inte gjort så värst mycket idag. Jag och mamma var in till Dollarstore och handlade lite. Jag köpte en tavla och en jättefin löpare.. Sen handlade vi lite julprylar också :)
Sen har jag jobbat från 15.00-18.00. Bakade mina goda djävulskakor idag :) Får se om dom blir nå omtyckta då..
Kicki och Britta älskade dom iaf :)

I helgen har jag festat med Petra och gjort massa skoj..
Träffade vänner som jag umgicks med väldigt mycket med en gång i tiden.. det var skoj!

Nej, nu ska jag nog sätta mig framför TVn tror jag. Ha en bra kväll!






läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0