Hemma..

Ja, nu är man tillbaka i lilla Orsa igen då..
Orkar inte skriva så mycket mer än att vi har haft kul! Ni kan väl kolla på snittaan.bildagboken.se om ni är intresserade, har skrivit lite mer där och lagt upp bilderna :)
Nu är jag förkyld.. Marie var sjuk och vi delade hytt, så självklart har jag blivit förkyld. Hoppas att jag inte får feber bara..

Köpte inte med mig så mycket hem.. en limpa cigg, burberry parfym, bacardi apple, blue nun, en tröja från new yorker, lite godis och julklapp till systeryster :)

Nu är jag ganska trött ska jag säga. Har sovit 9 timmar på 2 dagar. Ska bli skönt att få lägga sig i sängen vill jag lova :D

Näe, skriver nog lite mer imorgon istället tror jag.. Ha en bra kväll :) Nattinatti <3

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0