Äntligen fredag..

» Så skönt, och idag mår jag faktiskt bra.
Imorse var det helt underbart väder när jag gick upp! Solen lyste och fåglarna kvittrade :)
Synd bara att solen försvinner lika fort igen.. :(

Jag känner att jag börjar bli lite less på saker och ting. Känns som att det bara är jag som bryr mig?
Jag försöker, men det verkar inte gå ändå. Så jag tror att jag skiter i det nu..
Står bara och trampar på samma ställe hela tiden känns det som.

Ikväll ska jag iaf ha kul! Jag ska festa med min petra! :) Det var ett tag sen nu. Men ikväll har jag lovat mig själv att absolut INGENTING ska få förstöra min kväll (som något, eller någon oftast brukar göra..)
Känns skönt att få träffa petra! En av de bästa vänner man kan få <3 


Nej, nu ska jag dricka lite "morgonkaffe", sen ska jag hoppa in i duschen. Tro vad man ska dricka ikväll? Någon som har något tips? :)
Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0