Borlänge..

» Ja, helgen har gått fort iaf.. :)
I fredags festade jag och Petra lite, men det var så jävla dött ute så jag kom hem vid ett tror jag.. Hur tråkigt som helst.
Var ner på bowlingen en sväng, men dom stänger ju elva. Trist..

Sen igår ringde Hillevi och väckte mig och frågade om jag ville med till Borlänge. Så jag drog på mig lite kläder och fattade inte riktigt vad vi skulle göra där men vi skulle till kupolen iaf :)
Så jag, Hillevi och Andreas strosade runt där inne men det var bara Hillevi som hittade något :)
Sen stannade vi hos Andreas syster på vägen hem också så han fick i sig lite kaffe :P

Sen åkte vi bil heeeela dagen och hela kvällen nästan.
När Emil var klar på firman så plockade vi upp honom, så åkte upp till Slättberg och drack lite öl med Christina och Gulis. Var faktiskt riktigt trevligt!
Sen blev det sängen för mig eftersom att jag ska upp och jobba klockan 11 idag..

Idag ska jag jobba till klockan 22! Konstigt lång dag.. Men men.
Det blir väl lite pengar iaf då.

Nej, nu ska jag göra mig iordning lite :)
Ha en bra dag, Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0