Fem över elva..

» Är klockan nu..
Har precis fått ett samtal nu som jag har väntat på i några timmar. Skönt! Blev lite orolig ett tag.
Har inte gjort så speciellt mycket idag. Flyttat lite grejer, träffat petra och jea en sväng. Sen har jag bara varit hemma idag.
Nu ska jag sätta mig framför TVn och vänta på ett till samtal, sen blir det sängen.

Skola imorgon. Tur att vi börjar klockan 12 på måndagar, annars hade jag nog aldrig orkat med skolan! :P

Nej, ha en bra kväll nu och sov gott :) Godnatt  ♥ 

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Du. Jag funderade på planschen.
Varför ska alla sex (eller ja det blir ju fem) stå samtidigt? Varför inte dela upp hela dagen istället?

Kicki lär ju inte bli så glada om vi skiter i UF-mässan! Så ja, vi får snacka med henne idag! :)

2008-02-04 @ 11:22:21
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0