Hemma.

» Idag valde jag att stanna hemma.. Orkar inte sitta i skolan och hosta och snora.
Så idag får lilla nutte vara själv i skolan :) Får se om jag ska dit imorgon, beror lite på hur jag mår idag.
Tänkte jag väntar med att ringa till vårdcentralen också tills imorgon.. Känns som att det börjar släppa lite nu.
Gör inte alls lika ont..

Jaja, igår hände inte så mycket.
Jag, Jocke, Timmy, Emil och Jockes kompis (kommer inte ihåg vad han heter) satt och kollade på film.
Eller, jag satt inte ner så mycket. Haha.. Jag ville springa och plocka överallt, så jag gjorde lite fint i köket :)
Ska väl köpa lite blommor idag hade jag tänkt så det blir lite hemtrevligt :P

Nej, nu ska jag åka ner och handla med mamma. Kanske skriver lite mer senare..
Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0