Hmmm..

Jag har absolut inget att skriva om här idag.. mer än att jag har varit hemma från skolan idag. Haha.
Så därför lägger jag in en liten lista :)



Namn: Hannah 
Ålder: 18
Längd: 1.77
Smeknamn: Snittan, snittfitt, snitt. Haha :)
Hårfärg: Mörkbrunt som skimrar i vinrött..
Ögonfärg: Blågröna

Har du någonsin..
Ätit sushi: Ja, och det är verkligen inte gott!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja.
Klättrat på berg: Haha, nejdu. Det är nog ingen bra idé.. :P
Sett vita huset: Ja, på TV :)

Antingen eller..
Kallt eller varmt: Varmt.
Spets eller Satin: Spets.
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska.

Motsatta könet ..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja
Vad tittar du på hos en man: Jag tittar på lite allt möjligt ;) 

Inom de 48 timmarna ..
Kramat någon: Ja
Bråkat med en kompis: Nej..

Gillar du att..
Ge kramar: Ja. Älskar att kramas :)
Ge massage: Beror på vem det är.. Haha :D
Gå promenader i regnet: Med ett paraply kanske det är mysigt ^^

Övrigt..
Vad gjorde du förra sommaren: Jag gjorde mycket då.. Inget jag tänker sitta och skriva. Haha :)
Svär du för mycket: Ja, alldeles för mycket!
När duschade du senast: Igår :)
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa (mjukisar)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen.
Vad är bredvid dig just nu: En skrivare, en telefon.. Inget intressant :)
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Det är vitt med lite lådor och ett skåp.. Haha.
Vad var det sista du åt: En kopp kaffe och en glass :)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Det visar sig..
Har du en lavalampa: Eh, nej.
Hur är vädret just nu: Väldigt mörkt.. Haha :D
Vad gjorde du igår kväll: Inget speciellt.. Kollade på TV.
Vem pratade du sist med på telefon: Petra.
Vad gör dig glad: Pengar, shopping, vännerna och sommaren :)
Vart skulle du vilja du åka: Till Thailand!
Vill du ha barn: Självklart.
Vad ska dom heta: Hemligt :P

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0