Jobb, jobb, jobb..

» Nu har jag varit ut tre kvällar i rad och hjälpt till.. Och ikväll ska jag jobba upp i fryksås!
Lite drygt kanske, men behöver man pengar så jobbar man gärna ;)

Ja, som sagt var så åkte vi till Kråkberg igår och hade en visning där.. Sen var det meningen att jag och Jennet skulle åka hem till Emma och dricka lite vin när jag kom hem, men det blev så sent så vi sket i det.
Vi får väl se vad som händer imorgon då :)

Gud vad det blåste igår! När vi skulle sova lät det precis som det gör när tåget åker utanför.. Usch!
Tråkigt väder.. Nu längtar jag bara efter sommaren iaf.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig framför TVn och mysa ner mig med en filt :)
Kanske skriver lite mer sen..
Kram ♥




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0