Lördag..

» Happ. Då var det lördag igen då .. :)
Igår jobbade jag iaf till typ halv 11. Emil, Fredrik och Jimmy kom och hämtade mig. Sen åkte jag ner och tittade på lägenheten. Och jag blev kär! :)
Så underbart fin.. Och jag fick såå många idéer, så nu är det bara att åka ner och pyssla snart :)
Sen gjorde vi inte så mycket. Satt och kollade på TV, sen gick vi och la oss.

Haha, pratade med Petra igår.. Jag fattar inte hur du lyckas! Hon var så jävla full igår så hon fick inte ens komma in på bowlingen.. haha! :) Fyllskaft.

Jaja, som sagt var.. Idag blir det att pyssla lite där. Sen händer det nog inte så mycket mer. Blir nog lugnt iaf.
Nu ska jag plocka ihop lite grejer..

Ha en bra dag, för det ska jag ha.
Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0