Måndag.

» Jadu. Nu sitter man här i skolan igen..
Var ju inte i skolan förra veckan alls, har ju varit förkyld som sagt var.

Aja, i fredags.. jag ska inte säga allt för mycket för att tydligen har det redan hunnit spridas massa jävla rykten och skitsnack, men jag kan ju säga att jag och petra hade väldigt roligt iaf :D
Först satt vi hemma hos petra och drack lite, sen bestämde vi oss för att gå ner på bowlingen.
Så vi traskade ner dit, sen när vi kom dit så höll dom på att stänga.. Haha :) Så det kändes ju ganska värdelöst.
Så vi började gå upp mot bykrogen. Jag avslutar det med att vi träffade massa mysko folk på bykrogen som vi sedan följde med i en taxi till mora någonstans. Jag var så full så att jag inte ens visste vart jag var när vi skulle ringa efter skjuts. Haha! Usch..
Vi kom hem klockan 6 på morgonen.

Dagen efter mådde jag inte så bra, men jag var lugn hela lördagen iaf :)
Då åkte jag, hillevi, emil, fredrik och magnus runt lite på orsa bara.. Sen åkte vi hem tidigt och la oss.
Eller, jag och hillevi tittade på film och emil somnade i soffan :)

Igår jobbade jag uppe i fryksås, sen åkte jag hem till magnus och kikade på film med han och emil.
Sen åkte jag och emil in till firman en sväng så han fick tvätta sin bil.. Haha :P
Sen blev det sängen för oss..

Nej, nu ska jag forstätta plugga. Ha en bra dag och njut av solen! :)
Kram ♥



läsares ord.. ♥
Postat av: Anonym

är ni ihop igen nu? :D

2008-02-11 @ 23:37:00
Postat av: Hannah

svarar inte på personliga frågor om man inte kan vara ärlig nog att skriva vem man är..

2008-02-12 @ 09:57:34
URL: http://snittan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0